Τετάρτη, Νοεμβρίου 08, 2006
ΕΣΥ ΠΗΡΕΣ ΤΗ ΔΟΣΗ ΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ;
Γιατί ως γνωστόν με λίγο ρατσισμό την ημέρα το γιατρό τον κάνεις πέρα.
Ξεκινώντας θέλω να πω ότι θεωρώ όλες τις κοινωνίες ρατσιστικές. Και όταν λέω όλες, εννοώ όλες από κτίσεως κόσμου, από την αρχή του πολιτισμού. Δεν υπήρξε ποτέ καμιά ιδανική κοινωνία ισότητας, και ισονομίας. Ακόμα και στην κοινωνία των τροφοσυλλεκτών υπήρχαν διακρίσεις, είτε είχαν να κάνουν με το φύλο, είτε είχαν να κάνουν με τη θέση του καθενός στην ιεραρχία. Και μου πει κανείς μαλακίες για το δίκιο του ισχυρού και του ικανότερου και όλες αυτές τις θεωρίες του κοινωνικού δαρβινισμού που δημιουργήθηκαν για να δικαιολογήσουν τις ρατσιστικές παπαριές. Έχοντας ζήσει εκατόμβες νεκρών μέχρι τα μέσα του 20ου αιώνα, αποφασίσαμε λοιπόν ότι θα πρέπει να δημιουργήσουμε μια λιγότερο ρατσιστική κοινωνία, είτε ως προς τους αλλόφυλους, είτε ως προς τους αλλόθρησκους, είτε ως προς τις γυναίκες, τους ομοφυλόφιλους, τους φτωχούς, οποιοδήποτε τέλος πάντων θύμα διακρίσεων. Καταφέραμε βέβαια μια τρύπα στο νερό, η πολιτική ορθότητα που επικράτησε εις την Εσπερίαν εμπεριέχει μπόλικη υποκρισία, τι θα πεις, πως θα το πεις έχει σημασία, και ας δείχνεις με τη συμπεριφορά σου ότι στα τέτοια σου τον γράφεις τον άλλο, τον κατώτερο, τον υπάνθρωπο.
Εμείς εδώ στην Ελλαδάρα μας, ρατσισμό δεν είχαμε. Ούτε πολιτική ορθότητα είχαμε, εμείς οι ανώτεροι τα λέγαμε όλα με το όνομα τους, οι ρομά ήτανε γύφτοι, οι χωριάτες βλάχοι, οι γυναίκες για την κουζίνα. Στην τέλεια κοινωνία που είχαμε φτιάξει μεταπολεμικά, διώχνοντας το μισό πληθυσμό της χώρας στο εξωτερικό, δεν υπήρχε χώρος για ρατσιστική αντιμετώπιση. Στα άγια τούτα χώματα μας, όλοι ήμασταν ίσοι, φωνάζαμε κιόλας για το ρατσισμό που τρώγανε στη μάπα οι μετανάστες συμπατριώτες μας στις χώρες υποδοχής τους. Όλα αυτά μέχρι το 90, μέχρι να ανακαλύψουμε ότι υπάρχουν και χώρες φτωχότερες από τη δική μας, που οι πολίτες τους ήθελαν να γευτούν τον καπιταλιστικό παράδεισο στην Ελλάδα, το λίκνο της δημοκρατίας. Ξεχάσαν βέβαια ότι η υποδειγματική αθηναϊκή δημοκρατία στηριζόταν σε μια δουλοκτητική κοινωνία. Αυτοί λοιπόν θα γίνονταν οι δούλοι μας, θα τους εκμεταλλευόμασταν και μετά θα τους στέλναμε πίσω στη χώρα τους με επιχειρήσεις-σκούπα, γιατί αυτοί δεν ήταν άνθρωποι, δεν είχαν όνομα, ήταν απλά Αλβανοί, Βούλγαροι, Πακιστανοί.
Έτσι είχαν τα πράγματα, ώσπου να αντιληφθούμε ότι κάποιοι από αυτούς ήρθαν για να μείνουν, και όχι για να βγάλουν λεφτά και να γυρίσουν στη χώρα τους. Και τότε έγιναν τα μύρια όσα, απαγόρευση παρουσίας ξένων σε συγκεκριμένα χωριά, αντιδράσεις για το σήκωμα του εθνικού μας συμβόλου από αλλοδαπούς, μη αναγνώριση των παιδιών τους, που γεννιούνται στην Ελλάδα. Το μπάχαλο ήρθε να συμπληρώσει και ο αμφισβητούμενος βιασμός της νεαρής Βουλγάρας από τους συμμαθητές της, η καθολική αντίδραση του κοινωνικού περίγυρου εκεί, στο χωριό της Εύβοιας, ήταν, η ξένη πουτάνα παρέσυρε τα παιδιά μας.
Όλες οι κοινωνίες διακατέχονται από ρατσισμό. Ο δικός μας ο ελληνικός, απλά χαρακτηρίζεται από μια αίσθηση απωθημένου, ένα σύμπλεγμα κατωτερότητας, ρε πούστηδες για χρόνια ήμασταν η Ψωροκώσταινα και μας πηδούσατε, τώρα που έχουμε εμείς το πάνω χέρι θα σας δείξουμε. Και τους δείξαμε.
Γιαυτό όταν ξανακούσετε το τιμημένο σύνθημα δε θα γίνεις Έλληνας ποτέ Αλβανέ, Αλβανέ, ή όταν ψάχνοντας για σπίτι διαβάσετε στην αγγελία αποκλείονται αλλοδαποί, αναρωτηθείτε και εσείς μαζί μου τι νόημα έχουν οι τηλεοπτικές μπουρδολογίες ότι ο Έλληνας άδικα κατηγορείται ως ρατσιστής, ελληνικό έθνος γαρ φιλεύσπλαχνο και ξένιο εστί, βαρβαρικά φύλα δε, ποταπά εισί.
Ξεκινώντας θέλω να πω ότι θεωρώ όλες τις κοινωνίες ρατσιστικές. Και όταν λέω όλες, εννοώ όλες από κτίσεως κόσμου, από την αρχή του πολιτισμού. Δεν υπήρξε ποτέ καμιά ιδανική κοινωνία ισότητας, και ισονομίας. Ακόμα και στην κοινωνία των τροφοσυλλεκτών υπήρχαν διακρίσεις, είτε είχαν να κάνουν με το φύλο, είτε είχαν να κάνουν με τη θέση του καθενός στην ιεραρχία. Και μου πει κανείς μαλακίες για το δίκιο του ισχυρού και του ικανότερου και όλες αυτές τις θεωρίες του κοινωνικού δαρβινισμού που δημιουργήθηκαν για να δικαιολογήσουν τις ρατσιστικές παπαριές. Έχοντας ζήσει εκατόμβες νεκρών μέχρι τα μέσα του 20ου αιώνα, αποφασίσαμε λοιπόν ότι θα πρέπει να δημιουργήσουμε μια λιγότερο ρατσιστική κοινωνία, είτε ως προς τους αλλόφυλους, είτε ως προς τους αλλόθρησκους, είτε ως προς τις γυναίκες, τους ομοφυλόφιλους, τους φτωχούς, οποιοδήποτε τέλος πάντων θύμα διακρίσεων. Καταφέραμε βέβαια μια τρύπα στο νερό, η πολιτική ορθότητα που επικράτησε εις την Εσπερίαν εμπεριέχει μπόλικη υποκρισία, τι θα πεις, πως θα το πεις έχει σημασία, και ας δείχνεις με τη συμπεριφορά σου ότι στα τέτοια σου τον γράφεις τον άλλο, τον κατώτερο, τον υπάνθρωπο.
Εμείς εδώ στην Ελλαδάρα μας, ρατσισμό δεν είχαμε. Ούτε πολιτική ορθότητα είχαμε, εμείς οι ανώτεροι τα λέγαμε όλα με το όνομα τους, οι ρομά ήτανε γύφτοι, οι χωριάτες βλάχοι, οι γυναίκες για την κουζίνα. Στην τέλεια κοινωνία που είχαμε φτιάξει μεταπολεμικά, διώχνοντας το μισό πληθυσμό της χώρας στο εξωτερικό, δεν υπήρχε χώρος για ρατσιστική αντιμετώπιση. Στα άγια τούτα χώματα μας, όλοι ήμασταν ίσοι, φωνάζαμε κιόλας για το ρατσισμό που τρώγανε στη μάπα οι μετανάστες συμπατριώτες μας στις χώρες υποδοχής τους. Όλα αυτά μέχρι το 90, μέχρι να ανακαλύψουμε ότι υπάρχουν και χώρες φτωχότερες από τη δική μας, που οι πολίτες τους ήθελαν να γευτούν τον καπιταλιστικό παράδεισο στην Ελλάδα, το λίκνο της δημοκρατίας. Ξεχάσαν βέβαια ότι η υποδειγματική αθηναϊκή δημοκρατία στηριζόταν σε μια δουλοκτητική κοινωνία. Αυτοί λοιπόν θα γίνονταν οι δούλοι μας, θα τους εκμεταλλευόμασταν και μετά θα τους στέλναμε πίσω στη χώρα τους με επιχειρήσεις-σκούπα, γιατί αυτοί δεν ήταν άνθρωποι, δεν είχαν όνομα, ήταν απλά Αλβανοί, Βούλγαροι, Πακιστανοί.
Έτσι είχαν τα πράγματα, ώσπου να αντιληφθούμε ότι κάποιοι από αυτούς ήρθαν για να μείνουν, και όχι για να βγάλουν λεφτά και να γυρίσουν στη χώρα τους. Και τότε έγιναν τα μύρια όσα, απαγόρευση παρουσίας ξένων σε συγκεκριμένα χωριά, αντιδράσεις για το σήκωμα του εθνικού μας συμβόλου από αλλοδαπούς, μη αναγνώριση των παιδιών τους, που γεννιούνται στην Ελλάδα. Το μπάχαλο ήρθε να συμπληρώσει και ο αμφισβητούμενος βιασμός της νεαρής Βουλγάρας από τους συμμαθητές της, η καθολική αντίδραση του κοινωνικού περίγυρου εκεί, στο χωριό της Εύβοιας, ήταν, η ξένη πουτάνα παρέσυρε τα παιδιά μας.
Όλες οι κοινωνίες διακατέχονται από ρατσισμό. Ο δικός μας ο ελληνικός, απλά χαρακτηρίζεται από μια αίσθηση απωθημένου, ένα σύμπλεγμα κατωτερότητας, ρε πούστηδες για χρόνια ήμασταν η Ψωροκώσταινα και μας πηδούσατε, τώρα που έχουμε εμείς το πάνω χέρι θα σας δείξουμε. Και τους δείξαμε.
Γιαυτό όταν ξανακούσετε το τιμημένο σύνθημα δε θα γίνεις Έλληνας ποτέ Αλβανέ, Αλβανέ, ή όταν ψάχνοντας για σπίτι διαβάσετε στην αγγελία αποκλείονται αλλοδαποί, αναρωτηθείτε και εσείς μαζί μου τι νόημα έχουν οι τηλεοπτικές μπουρδολογίες ότι ο Έλληνας άδικα κατηγορείται ως ρατσιστής, ελληνικό έθνος γαρ φιλεύσπλαχνο και ξένιο εστί, βαρβαρικά φύλα δε, ποταπά εισί.
Comments:
<< Home
Η Ελλάδα καπιταλιστικός παράδεισος... Εξαρτάται από ποια μεριά το βλέπεις. Πάντως τώρα που πήραμε το πάνω χέρι και το παίζουμε ανώτεροι από Αλβανούς, Βουλγάρους, Πολωνούς και λοιπούς παραλυμένους, απλώς βγάζουμε ένα απλό χαρακτηριστικό των ζώντων οργανισμών: Προσπαθούμε να διώξουμε οτιδήποτε θεωρούμε κίνδυνο για την ευημερία μας! Υποσυνείδητα νοιώθουμε κίνδυνο όταν βλέπουμε Αλβανούς να γεμίζουν τον τόπο μας επειδή βλέπουμε την πίτα των αγαθών μας ξαφνικά να μοιράζεται σε περισσότερους, άρα το κομμάτι μας θα είναι μικρότερο! Τόσο απλά...
Δεν πρόκειται πιστεύω για κάποια μορφή εκδίκησης για τα χρόνια κακομοιριάς που περάσαμε ως έθνος. Ανθρώπινο είναι από καταβολής κόσμου να αντιδρούν έτσι όποιοι νοιώθουν πως απειλούνται...
Δεν πρόκειται πιστεύω για κάποια μορφή εκδίκησης για τα χρόνια κακομοιριάς που περάσαμε ως έθνος. Ανθρώπινο είναι από καταβολής κόσμου να αντιδρούν έτσι όποιοι νοιώθουν πως απειλούνται...
Oi Ellines aneka8en hmastan ratsistes kai opoios isxurizetai kati anti8etai planatai oiktra. Panta sthn istoria twn ellhnwn misousame allous laous kai pera apo to fuletiko ratsismo mas diakrinei ki enas entonos koinwnikos kai 8rhskeutikos ratsismos.
Eimaste h teleutaia trupa tou zourna ki omws akomh pisteuoume oti eimaste anwteroi apo allous laous ki akomh zoume me ta fantasmata twn "endo3wn kai timhmenwn" progonwn mas pou mas ma8ainoun susthmatika apo thn gennhsh mas, kanontas mas plush egkefalou me ws epi to pleiston abasimes h' apoprosanatolistikes e8nikistikes mparoufes. Ti na tous kanw tous "spoudaious" progonous otan twra eimai enas axrhstos kairoskopos, rousfetologos kai kakomoirhs epaiths ths E.E.?
Oson afora bebaia ton koinwniko ratsismo einai polu eukolo na doume tetoia paradeigmata kai stis sugxrones kai stis palaioteres koinwnies, opou panta uphrxan koinwnikoi diaxwrismoi, akoma kai gketopoihseis.
Teleutaio afhnw ton 8rhskeutiko ratsismo o opoios proerxetai apo thn lan8asmenh istorika ermhneia oti Ellhnas einai autos pou milaei ellhnika kai einai or8odo3os xristianos. Einai aparadekto na prepei na eimaste oloi X.O., na mas phgainoun ta sxoleia sthn ekklhsia, na ginontai agiasmoi, na orkizontai kubernhseis apo ton arxiepiskopo, na orkizwmaste sto dikasthrio se euaggelia ki oxi se suntagma, na katakrinoume tous allo8rhskous kai na tous sumperiferomaste upotimhtika ki apa3iotika.
Oi Ellhnes eimaste ratsistes mexri to kokkalo, giati etsi ma8ame ki etsi 3eroume. Stamatw edw, gia na mhn arxisw na milw gia ton pouritanismo mas...!
Na'sai kala Karakala, sorry pou den xairethsa apo thn arxh, eimai neos sthn geitonia sas kai twra arxizw na mpainw siga siga sto klima, xairetizw epishs ton Gatopardo ki elpizw na ta pioume suntoma.
Eimaste h teleutaia trupa tou zourna ki omws akomh pisteuoume oti eimaste anwteroi apo allous laous ki akomh zoume me ta fantasmata twn "endo3wn kai timhmenwn" progonwn mas pou mas ma8ainoun susthmatika apo thn gennhsh mas, kanontas mas plush egkefalou me ws epi to pleiston abasimes h' apoprosanatolistikes e8nikistikes mparoufes. Ti na tous kanw tous "spoudaious" progonous otan twra eimai enas axrhstos kairoskopos, rousfetologos kai kakomoirhs epaiths ths E.E.?
Oson afora bebaia ton koinwniko ratsismo einai polu eukolo na doume tetoia paradeigmata kai stis sugxrones kai stis palaioteres koinwnies, opou panta uphrxan koinwnikoi diaxwrismoi, akoma kai gketopoihseis.
Teleutaio afhnw ton 8rhskeutiko ratsismo o opoios proerxetai apo thn lan8asmenh istorika ermhneia oti Ellhnas einai autos pou milaei ellhnika kai einai or8odo3os xristianos. Einai aparadekto na prepei na eimaste oloi X.O., na mas phgainoun ta sxoleia sthn ekklhsia, na ginontai agiasmoi, na orkizontai kubernhseis apo ton arxiepiskopo, na orkizwmaste sto dikasthrio se euaggelia ki oxi se suntagma, na katakrinoume tous allo8rhskous kai na tous sumperiferomaste upotimhtika ki apa3iotika.
Oi Ellhnes eimaste ratsistes mexri to kokkalo, giati etsi ma8ame ki etsi 3eroume. Stamatw edw, gia na mhn arxisw na milw gia ton pouritanismo mas...!
Na'sai kala Karakala, sorry pou den xairethsa apo thn arxh, eimai neos sthn geitonia sas kai twra arxizw na mpainw siga siga sto klima, xairetizw epishs ton Gatopardo ki elpizw na ta pioume suntoma.
@γατόπαρδε
Καπιταλιστικός παράδεισος ήταν γιαυτούς όχι για μας. Τώρα όσον αφορά στην απειλή της ευημερίας μου, περισσότερο ανησυχώ για τις ανεύθυνες πολιτικές στο ασφαλιστικό, και το μεσαιωνικό ωράριο που προσπαθεί να επιβάλλει η ΕΕ παρά για τους Αλβανούς.
@babajim
όπως αναφέρω και στο άρθρο, ρατσισμός υφίσταται από παλαιά, απλά εμείς ως Νεοέλληνες δεν έχουμε ακόμη ξεπεράσει κάποια στερεότυπα του 19ου αιώνα, τα οποία θεωρήθηκαν απαραίτητα για την εδραίωση τους νεολληνικού κράτους, π.χ. η κατά Παπαρηγόπουλο συνέχεια του ελληνισμού. Όσον αφορά στον κοινωνικό-θρησκευτικό ρατσισμό, μας διακρίνουν κάποιες ακραίες συμπεριφορές, οι οποίες όμως διακρίνουν και κοινωνίες άλλων χωρών, άλλες φορές πιο έντονα, άλλες φορές ηπιότερα.
Δημοσίευση σχολίου
Καπιταλιστικός παράδεισος ήταν γιαυτούς όχι για μας. Τώρα όσον αφορά στην απειλή της ευημερίας μου, περισσότερο ανησυχώ για τις ανεύθυνες πολιτικές στο ασφαλιστικό, και το μεσαιωνικό ωράριο που προσπαθεί να επιβάλλει η ΕΕ παρά για τους Αλβανούς.
@babajim
όπως αναφέρω και στο άρθρο, ρατσισμός υφίσταται από παλαιά, απλά εμείς ως Νεοέλληνες δεν έχουμε ακόμη ξεπεράσει κάποια στερεότυπα του 19ου αιώνα, τα οποία θεωρήθηκαν απαραίτητα για την εδραίωση τους νεολληνικού κράτους, π.χ. η κατά Παπαρηγόπουλο συνέχεια του ελληνισμού. Όσον αφορά στον κοινωνικό-θρησκευτικό ρατσισμό, μας διακρίνουν κάποιες ακραίες συμπεριφορές, οι οποίες όμως διακρίνουν και κοινωνίες άλλων χωρών, άλλες φορές πιο έντονα, άλλες φορές ηπιότερα.
<< Home